19. nov. 2012

Julekort i siste liten

Heisann!

Forbereder deg til jul eller? Hvis du er bare litt som meg så antar jeg at du gjør følgende...år etter år: i desember, når du er i siget med julekort tenker du ´´NÅ skal jeg være kjempesmart og lage julekort for neste år i løpet av de første par måneder nå, bare jeg blir ferdig med de jeg skal sende ut nå!´´ Sånn tenker man at man slipper stresset neste jul ikke sant?

Ja, finner du en oppskrift på hvordan man får til akkurat dette så setter jeg veldig pris på om du deler.
Enn så lenge må jeg kjenne mine egne begrensninger og jobbe videre med å fylle opp ´´juleinspirasjon´´kalenderen fordi jeg VET at mine julekort alltid lages i siste liten. 

(hvordan kan det ha seg at jeg lager så mange julekort nå? Jo, dette er ikke kort jeg skal sende ut i år. Jeg tester ut de nye arkene til Poppy Design så disse julekortene skal jeg selge på et julemarked neste uke. Gleder meg!)

Ha en fin november videre så skal jeg gi lyd fra meg når jeg har mer julegreier på lager. Det meste er fra Poppy...Vibeke har virkelig lansert nydelig juleserie i år! <3 nbsp="nbsp" p="p">





1 kommentar:

sisla sa...

Så enkelt og så fint, du er en mester i dette Maria. Ønsker deg en fin adventstid.

Klem ;-)