2. des. 2012

Det kortes!

I det siste har jeg sittet ved scrappebordet hver kveld med ett mål for øyet: å fylle opp kortsativet jeg skulle ha med meg på juleåpent hos Soma. Jeg trodde ærlig talt at jeg hadde tatt meg vann over hodet for dette kortstativet rommer 60 kort....så mange har jeg aldri hadd ferdig og klare for salg!
I tillegg skulle jeg lage noen krukker, bokmerker osv. Tenker å slenge ut et lite utvalg av de som ble laget den siste måneden. Et mini-kortras?

Jeg vurderer å åpne en nettbutikk som er direkte koblet til bloggen. Ser etter gratis nettløsninger men det er ikke det enkleste. Epla.no ble for dyr å drive så det lønner seg dessverre ikke... Har du noen gode tips, send meg gjerne en mail til maria0880@gmail.com :)













1 kommentar:

synnøve sa...

Herlige kort Maria!!! riktig kreativ og effektiv er du.