3. mai 2013

Back to start




Ja, da har jeg kommet dit hen at jeg må se litt tilbake på alt jeg har gjort og fått til med hobbyen min og det er mye! Jeg har utviklet meg, hatt det utrolig moro, reist, holdt kurs, vært på kurs og ikke minst møtt utrolig mange flotte mennesker som jeg fortsatt har i livet. En liten oppsummering men den sa mye synes jeg :)

Det siste året har jeg hatt behov for å gå tilbake til start og finne skapergleden jeg hadde når jeg begynte for 8 år siden. Jeg tar frem egoisten og bestemmer meg for at krativiteten fra nå av kun skal brukes på det jeg selv har lyst til å lage. 

Det er veldig positivt å være med i designteam, holde kurs og bli utfordret men som en klok type sa en gang ´´det er en tid for alt´´

Bloggen går kanskje i dvale en stund..kanskje ikke. Kommer an på når jeg får ´´ånden over meg´´så følg med her om du har lyst ;)

Tusen takk til Scrappiness, Ett Trykk og Vibeke Spigseth som har hatt meg på sine designteam !

8 kommentarer:

Yasmin sa...

Vil savne deg så mye på Poppygirls teamet! du vil alltid være en poppygirl for meg.. :D goood klem!

Åshild sa...

Jeg heier på deg, snuppa :) Genialt smart å ta vare på seg selv og finne tilbake til den genuine "jeg kreerer fordi jeg har lyst"-feelingen.

God klem

Marianne/skorpionen sa...

Jeg digger deg!! Digger det du lager!
Kommer til å savne deg masse på Poppyteamet, du er som Yasmin sier, en Poppygirl :)
Når det er sagt så tenker jeg at det du nå har gjort er et klokt valg, sett deg selv i fokus og kos deg, uansett hva du kommer til å gjøre!
Tusenvis av klemmer fra meg og håper vi sees igjen snart!
klem

Asil sa...

Tilbake til start kan være en flott ny begynnelse! Masse lykke til! Klem :)

Anonym sa...

Whаt's up, its good article concerning media print, we all understand media is a fantastic source of information.

Feel free to visit my page ... Ohms Law

Anonym sa...

I κnow thiѕ if off topiс but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get set up? I'm
assuming having а blog like yours woulԁ сost a pretty penny?
I'm not very web savvy so I'm not 100% рositive. Any tips or adνіce would
be greаtlу aρprеciatеd.
Thanκs

Also visit my web page; Resistor color Code calculator

Anonym sa...

When I originally commented I сlicked thе "Notify me when new comments are added" checκbox anԁ
nоw eаch time a cοmment iѕ аdԁeԁ Ӏ get three e-mails with the
same comment. Is there any ωay уou can remove people from
that serѵice? Many thankѕ!

Feеl free to surf to my blog pοst .
.. resistor power

Anonym sa...

Hi to everу , sinсe I am in fact κeen of reaԁing this webpage's post to be updated on a regular basis. It consists of pleasant data.

Check out my web blog ... Potentiometers - Http://Underdone.Nosjo.Dk/Wiki/Index.Php?Title=User:Iveyheinz -