20. okt. 2013

Trengte en dytt..



Ja, kreativiteten trenger en spark i r*** innimellom, noe det alltids er å få på Casa. Det er evigheter siden jeg har vært innom der og prøvd meg på noe. Faktisk så lenge siden at jeg har glemt hvordan jeg bruker galleriene der inne (det er faktisk godt gjort å glemme det!).

Altzå, det er en såkalt CasaKos helg der inne nå. Vi får oppgaver litt etter litt i løpet av helgen med forskjellige frister slik at vi stadig holder oss opptatt. ´´Å scrappe en hel helg´´er en umulighet for småbarnsmor men noe får jeg jo til. Her er de foreløpige, spede forsøkene på å være kreativ igjen:




Kortet skulle lages etter ei skisse. Skissen var OK, materialene også men sluttresultatet ble for rotete og sjeleløst for min del. Tagen koste jeg meg mer med. Soppstempel og malepensel = Maria i sin lille verden. Ahh...me like! Jeg hadde lyst på en skikkelig ´´Alice in wonderland´´stemning i den med Tim Burton shwong over seg men hadde litt dårlig tid. Ideen er under utvikling!


2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

så herlig Maria!!
Digger den tagen din! (og tanken bak)
klem

Therese sa...

Så fint at du skaper igjen. Tagen var veldig MariaFin :)