24. aug. 2014

PolkadotMania

Ahh..har jeg fortalt at jeg elsker polkadots? Vel, for de få som ikke vet det, så er 
det mitt favorittmønster! Får rett og slett ikke nok av det. 
Denne boksen er egentlig emballasje som jeg har redesignet
med (ja) polkadot-papir og annet polkadot-stæsj. 

Rene NM i ´´hvordna- blande- sammen- så- mange- som- mulig- polkadot-mønstre- uten- at 
det- ser- usaklig- rotete- ut´´?
Vel, resultatet ble slik og skal jeg få si det selv så elsker jeg denne boksen ...som nok 
aldri kommer til å bli solgt...

Hva skal jeg bruke det til? Aner ikke! Foreløpig elsker jeg å bare se på den og smile :)





2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Herlig boblende boks!!! Og herlig å se innlegg fra deg!
Klem

Therese sa...

Rett og slett til å bli glad av! Flink er du som kan blande og få det så fint.