22. sep. 2014

I det abstrakte hjørnet

I kveld satt jeg meg ved bordet passe umotivert og slapp. Likevel hadde jeg lyst til å prøve å lage noe.   Jeg satt lenge og tittet på tingene mine uten å finne den rette stemningen. 
Av en eller annen grunn strekte jeg meg etter glimmermist (sprayfargene) og begynte å kline. Sånt pleier jeg ikke å ha tålmodighet med og ja, jeg kjenner jo meg selv: det måtte 2-3 forsøk til. Det som til slutt gjorde at jeg forsvant i ei boble og skapte noe deilig og abstrakt, var mitt eget konkurranseinstinkt(?!) Av alle ting!  

Jada, typisk. Jeg vet. Klart jeg ikke kunne gi meg...

Og hva nå? Jo, jeg sitter og er kjempefornøyd med to kort jeg har laget for egen sjel, i egen stil og er såpass giret at jeg skal lage et ordentlig blogginnlegg også. Er jeg i gang så skal det gjøres ordentlig må vite!


Bloggen har nå fått egen salgsside!
 Her legger jeg ut kort som er til salgs og jeg lover å være flink til å oppdatere den. Send meg gjerne et par ord hvis det er noe på den siden du savner. Gode tips er alltid velkomne.

Lenge har jeg tenkt på å vise frem hvordan kortene mine ser ut innvendig. Nå som jeg skal forsøke å selge kort via bloggen, vil jeg anta at de som titter på forsidene av kortene også vil lure på hvordan det ser ut inni. 

Jeg har til vane å lage eget underlag på innsiden av kortet som en skriver hilsenen på. Dette lar jeg aldri stå tomt og har jeg materialer nok, drar jeg med en detalj eller to fra kortets fremside, til innsiden. Helt bakerst er www.houseofpaper.no alltid tilstede. Noen ganger med en liten detalj/stempel. Noen ganger ikke. Kommer an på kortet og humøret.





Her er det andre kortet fra i kveld. I all sin enkelhet. 
HURRA!


Ha en flott kveld og en fin tirsdag!



Ingen kommentarer: